donderdag 2 februari 2017

Tip Your Kapp To The Girls

Afbeeldingsresultaat voor Tip Your Kapp To The Girls Volume 2
Tip Your Kapp To The Girls Volume 2


  1. I Don't Know Why (I Just Do) - Ruby & the Romantics
  2. Girls Don't Trust That Boy - Patty Lace & the Petticoats
  3. Pocketful of Money - Little Cheryl Williams
  4. Boys - Tammy St. John
  5. I'll Play Along - The Bracelets
  6. Walking in the Rain - Reperata & the Delrons
  7. You're Lookin' at My Guy - The West Winds
  8. This Little Heart of Mine - The Swans
  9. Hey Baby - Laura Lane
  10. People Will Talk - The Calendar Girls
  11. Girls Cry Faster Than Boys - The Ramblettes
  12. Talk a Walk, Bobby - Linda Scott
  13. Try It, You Won't Forget It - Patti & the Emblems
  14. Oozi-Oozi-Ooh - The Charmettes
  15. Girls Should Always Look Their Best - Patty Lace & the Petticoats
  16. Jim - Little Cheryl Williams SOUND-BITE
  17. I'm Tired Just Lookin' at You - Tammy St. John
  18. My Heart Cried On - Tawny Reed
  19. Come Softly To Me - The Halos
  20. The Boy I Used to Know - Jan Burnette
  21. Love Guaranteed - Addie Lee
  22. Patch It Up - Linda Scott
  23. I'll Cry Later - Patti & the Emblems
  24. What is a Tear - The Charmettes
  25. Since I Fell For You - The Halos
  26. Sneaky Sue - Patty Lace & the Petticoats
  27. Waddle, Waddle - The Bracelets
  28. The Unimportant Things - Jan Burnette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten