dinsdag 25 oktober 2016

32 TopHits van toen

Afbeeldingsresultaat voor 32 TopHits van toen (deel 1)
32 TopHits van toen (deel 1)

A2 - Gerhard Wendland - Tanze mit mir in den Morgen.mp3
A3 - Margot Eskens - Cindy, oh Cindy.mp3
A4 - Roy Black - Ganz in Weiss.mp3
A5 - Mina - Heisser Sand.mp3
A6 - Peter Alexander - Ich zähle täglich meine Sorgen.mp3
A7 - Renate Kern - Du bist meine Leibe.mp3
A8 - Rene Carol - Kein Land kan schöner sein.mp3
B1 - Connie Francis - Bacarole in der Nacht.mp3
B2 - Rudi Schuricke - Florentinische Nächte.mp3
B3 - Lolita - Seeman, deine Heimat ist das Meer.mp3
B4 - Martin Lauer - Die letzte Rose der Prairie.mp3
B5 - Louis Armstrong und die kleine Gabriëlle - Onkel Satchmos's Lullaby.mp3
B6 - Friedel Hensch & Die Cyprys - Solang die Sterne glüh'n.mp3
B7 - Willy Schneider - Auf der Heide blüh'n die letzten Rosen.mp3
B8 - Die Blauen Jungs - Kleine Möwe, flieg' nach Helgoland.mp3
C1 - Hazy Osterwald Sextett - Kriminaltango.mp3
C2 - Connie Francis - Paradiso.mp3
C3 - Der Günter Kallmann Chor - La Montanara.mp3
C4 - Ivo Robic - Morgen.mp3
C5 - Caterina Valente - Speil nog einmal für mich, Habanero.mp3
C6 - Vico Torriani - Du schwarzer Zigeuner.mp3
C7 - Die Tahiti Tamoures - Wini Wini.mp3
C8 - Carlos Otero - Weine keine Tränen um mich,Bella Maria.mp3
D1 - Cornelia Froboess - Zwei kleine Italiener.mp3
D2 - Gus Backus - Da sprach der alte Häuptling.mp3
D3 - Chris Howland - Fräulein.mp3
D4 - Melina Mercouri - Ein Schiff wird kommen.mp3
D5 - Bill Ramsey - Pigalle.mp3
D6 - Ted Herold - Moonlight.mp3
D7 - Peter Krauss - Sugar Baby.mp3
D8 - Lale Andersen - Lili Marleen.mp3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten