dinsdag 24 november 2015

Nostalgia

Nostalgia Deel 1 -2cd

2. Alberti, Willy / Praag, Max van - Witte rozen
3. Brokken, Corrie - Heel de wereld
4. Praag, Max van - Zilverdraden tussen het goud
5. Schriebl & Hupperts - Schneewalzer
6. Poons, Sylvain / Verschoor, Oetze - Orgelliedje
7. Alberty, Willy / Praag, Max van - Aan het strand stil en verlaten
8. Bandy, Lou - Louise zit niet op je nagels te bijten
9. Reuver, Annie de - Kijk eens in de poppetjes van mijn ogen
10. Christiani, Eddy - Op de woelige baren
11. Spelbrekers, De - Snipperdag
12. Tober, Ronnie - Harlekijn
13. Windmolens, De / Holshuysen, Johnny - Bij die oude watermolen
14. Selvera's, De - Twee reebruine ogen
15. Davids, Louis - Weekend in Scheveningen
16. Dorus - Als ik wist dat je zou komen had ik de loper uitgelegd
17. Jordaan, Johnny - De afgekeurde woning
18. Limburgse Zusjes, De - De boerinnekesdans

Tracklist 2
1. Lowina, Olga - Meisje uit Tirol
2. Davids, Louis - Weekend in Scheveningen
3. Praag, Max van - Grootvaders klok
4. Chico's - 's Avonds als het kampvuur brandt
5. Christiani, Eddy - Op de woelige baren
6. Kilima Hawaiians - Ola Bapa Dja
7. Poons, Sylvain - Zing nog eens dat ouwe wijsje
8. Thielemans, Marcel / Ramblers, De - Een avond in mei
9. Alberti, Willy / Heidendaal, Ans - Droomland
10. Cler, Jan de - De familie van Tutte
11. Snip en Snap - Snap je dat nou, juffrouw Snip
12. Skymasters - Royal Palace Blues
13. Kilima, Bill - Er hangt een paardenhoofdstel aan de muur
14. Pruis, Kees - Zit ik op mijn duivenplatje
15. Booy, Albert de - Korenbloemen blauw
16. Straatzangers, De - Vergeet me niet
17. Velden, Karel van der - Bloesem van seringen
18. Reuver, Annie de - Het lied van het Pierement


Geen opmerkingen:

Een reactie posten