zaterdag 8 november 2014

Zwarte Lola

Zwarte Lola
Zwarte Lola – De Singles

Zwarte lola - Als ik 'n tango dans dan moet ik.mp3
Zwarte Lola - 'n Nacht zonder einde.mp3
Zwarte Lola - Adieu, Salvatore.mp3
Zwarte Lola - Als Je Lust Hebt Om Te Kegelen.mp3
Zwarte Lola - C'est la vie.mp3
Zwarte Lola - Daar heb je niks verloren.mp3
Zwarte Lola - dat ene slippertje.mp3
Zwarte Lola - deze nacht cherie.mp3
Zwarte Lola - Doe 't nog een keer met mij.mp3
Zwarte Lola - hé meneer,heeft u bezwaar.mp3
Zwarte Lola - Heel m'n hart.mp3
Zwarte Lola - ik ben een hele toffe meid.mp3
Zwarte Lola - Ik heb m'n hart verloren.mp3
Zwarte Lola - Ja, met jou zou ik willen.mp3
Zwarte Lola - Je bent laat.mp3
Zwarte Lola - lekker troeleke.mp3
Zwarte Lola - Lola laat je benen nog 'ns zien.mp3
Zwarte Lola - Lola Lola Lola.mp3
Zwarte Lola - Lola op d'r fietsie.mp3
Zwarte Lola - Lola's liefdestharapie.mp3
Zwarte Lola - Maar hij wil niet......mp3
Zwarte Lola - Mannen. daar heb ik m'n buik van vol.mp3
Zwarte Lola - Oh, kijk me niet zo aan.mp3
Zwarte Lola - Oh, la, la, Alexander.mp3
Zwarte Lola - Oh, la, la, l'amour.mp3
Zwarte Lola - Oh, oh, Japie.mp3
Zwarte Lola - Striptease tango.mp3
Zwarte Lola - Van ruilen komt huilen.mp3
Zwarte Lola - Wie betaalt mag me bekijken.mp3
Zwarte Lola - zijn er nog heren.mp3
Zwarte Lola - Zwarte Lola.mp3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten