zaterdag 27 september 2014

Corry




Corry
Corry en de Rekels - Corry (1976)

Corry en de Rekels - Adieu Cherie auf wiedersehn.mp3
Corry en de Rekels - Breng mij nog eenmaal naar huis.mp3
Corry en de Rekels - Adio adio adio.mp3
Corry en de Rekels - Dagen en nachten.mp3
Corry en de Rekels - Huilen is voor jou te laat.mp3
Corry en de Rekels - Ik hoor nog je stem.mp3
Corry en de Rekels - Ik zie de zon3.mp3
Corry en de Rekels - In m'n dromen.mp3
Corry en de Rekels - Jij hebt me bedrogen.mp3
Corry en de Rekels - Jij weet toch wel wat liefde is.mp3
Corry en de Rekels - Mijn stil verdriet.mp3
Corry en de Rekels - Paloma adé.mp3
Corry en de Rekels - Rozen die bloeien.mp3
Corry en de Rekels - Tranen heb ik om jou vaak gehuild.mp3
Corry en de Rekels - Vaarwel, ik zal geen traan om je laten.mp3
Corry en de Rekels - Wacht niet te lang.mp3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten